Ja, jag vet

Inga inlägg.

Men nu kommer hösten, barnen börjar på dagis och det är dags att komma tillbaka till verkligheten. Tänk att lilla Lo börjar på dagis på onsdag! Hjälp! Min lilltjej, redan så stor. Mycket är i görningen och mycket kommer ändras denna hösten. Jag skall börja plugga och Tor är redo för arbetslivet. Mitt företag kommer växa och evenutellt expandera. Mycket spännande!

Och just det ja! På lördag är dagen med stort D äntligen här, för en viss liten tjej. Det är Eiras 4 års dag!! Kan nog garantera att hon inte kommer bli besviken av vad som väntar henne. Men det är en helt annan historia!

Skall lägga upp bilder från våra dagar i Köpenhamn också, men nu är det dags att svepa teet och starta denna måndag!

Förövrigt missade vi Copenhagen fashion week med en dag. Tråkigt nog. Men efter att ha sett lite bilder från dom olika visningarna, så fastnade jag väldigt mycket för den danska designern Stine Goyas härliga show. Stine Goya som precis har designat väskor för det danska företaget Adax. Var inne och klämde lite på en när vi var på Ströget. Riktigt fin kollektion. Och Adax har avslöjat att nästa samarbete är med en Svensk!! Spännande. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0