Just Married

Äntligen får jag lov att visa och dela med mig om vad som försiggick en lördag för några veckor sedan! Jag var inne i Göteborg och fotograferade coolaste finaste Calle och Linda.

Dom hade bestämt sig för att gita sig, utan att berätta för en enda själ. Sedan åka på bröllopsresa en månad till Indien, och låta alla vänner, familj och bekanta få reda på deras påhitt genom att få ett kort hem i brevlådan. Och där kom ju jag in. Jag var nämligen den enda som visste om vad som var på gång, och jag fotade alltså bilderna som deras närstående fick i sin brevlåda igår.

Jag önskar er all lycka i framtiden fina Calle och Linda! Och tack för att jag fick dela eran hemlis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0