Lilla Lóa bus!



Titta vad den här lilla buse tjejen satt och gjorde igår. Mmm. Fint tyckte hon!

Hon är verkligen en delight den där lilla tjejen. Charmar alla som kommer i hennes väg. Igår morse var hon och jag i affären, och varje människa som gick förbi vinkade Lóa till och sa: hej hej. Men kan man annat än le?
Eller damen som gick bakom oss från parkeringen. När Lóa gjorde bö tittut, och sa det högt och hela tiden. Ja, hon började skratta och sa att det var omöjligt att hålla sig.

Jo, tack! Jag kunde ju inte direkt hålla mig för skratt när jag såg detta heller..För det är ju så med dom där barnen. Man får allt bita sig i läppen ibland för att inte bryta ut i asgarv. Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0