Anine Bing at Blingo

Idag släpptes Anines samarbete med barnklädes företaget Blingo! Så spännande, och så mycket fina saker! Hon har inte bara designat kläder för alla våra söta små barn, utan även en kollektion för vuxna, med sköna plagg i oversize, passande både för gravida och oss andra som tycker om när plaggen sitter så där loosey goosey.

Stars and stripes är namnet och kläderna går i grått, vitt och svart och har både ränder och stjärnor som signum. Detta är en hyllning till USA, då Anines lilla Bianca föddes där, och för att hon har fina kopplingar till landet. Jag vet att jag i alla fall vill ha ALLT! Sjalarna, topparna, rubbet! In och beställ!

Och spana in bilderna som jag gjorde hår och make på!




Kommentarer
Postat av: Madd1sh

Ja, visst är kläderna fullkomligt lovely! Stars and stripes är min favorit ur Blingo denna säsong.



/Blingosäljare Madelene Blöhse

2012-02-03 @ 01:41:15
URL: http://attlevatillsammans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0