Kossan säger..BU

Önskar jag kunde skrivit ett sånt där göttit inlägg om hur bra helgen har varit, och hur grymt det blev på lördagens photoshoot. Men nej, där blir det pass. För visst, i fredags hade vi det mysigt min lilla Bibi och jag (med världens bästa Jennie och Morris) På Disney on Ice. Okej, jag satt och hackade tänder hela föreställningen och kände mig lite lätt dissorienterad, men vi hade det ändå riktigt mysigt.
När jag kom hem lade jag mig i ett bad, och efter det konstaterade termometern att jag hade 40 graders feber. Det utvecklades till halsfluss. Jo, det gick visst scharlakans feber på Eiras avdelning och under dom få minuterna förra tisdagen när jag hämtade henne måste jag plockat med mig mer än Eira hem. Cheers!
Men, hellre mig än barnen. Nu skall jag äta lite mer än vattenmelon och soppa, som varit helgens diet och imorgon blir det jobb igen. Så kanske inlägget om den grymma fotograferingen kommer nästa helg istället.
Förövrigt säger kossan BU, om du frågar Lóa. (helgens bästa pick-me-up)
Bra på att pigga upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0