Snön,fotograferingen och overallen

Igår kom den allra första riktiga snön. Mitt under min photoshot. Paret jag fotade, slängde trots snö ock kyla jackorna och poserade fint till bilderna. En riktigt rolig fotografering med två riktigt sköna personer. Men mer om detta kommer lite längre fram. För just nu är detta lite hemligt....Hihi!

Anyway, när jag klev av tåget tillbaka på hemmaplan, så mötte jag min lilla familj, som var ute i snövädret. Eira i pulkan och Lóa i vagnen. Så för att värma oss en stund gick vi till Fyren och åt lite lunch. All you can eat pannkaksbuffé var ju inte så pjåkigt för två små hungriga tjejer.

Så efter en hel förmiddag ute drog vi pulkan hemåt. Med en Lóa i hallen som vägrar ta av sig sin nya overall. Hon vill ha den jämt och hela tiden på sig. Så fort hon vaknar går hon ut i hallen och pekar på den och vill att man tar på henne den. Så galet gulligt! Lóa och hennes overall liksom! Gotta love it!

Några tårar senare kom moster Linda och lilla kusin Elian. Babygos, thaimat, Twilight och Gino bidrog till en störtmysig lördagskväll.


Lilla Lo i sin älskade overall som hon fått av farmor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0