Make a wish

Okej, alla har vi våra ups and downs, och igår hade jag en riktig down kväll. Fick ett smått nervöst sammanbrott. Hösten närmar sig med stormsteg, min mammaledighet går mot sitt slut, och jag vet ännu inte vad jag kommer göra i höst. Att jag kommer syssla med mitt egna företag är ju så klart givet. Försöka få så mycket fotojobb jag kan, ha lektioner på skolan osv, med resten är ett blankt vitt papper.

Jag har massa planer, både högt flygande och lite mer små idéer osv, men hur det blir det får framtiden utvisa. Detta gjorde mig helt hysterisk igår när jag tänkte på det.

Men så vaknade jag som en solstråle i morse, allt mitt tvivel på mig själv, om min möjlighet till misslyckande var totalt bortblåst. Jag påminde mig själv om mitt favoritcitat: "Shoot for the moon, even if you miss, You'll land among the stars. Och  är mer peppad än någonsin!!!!

Som jag sa till Jennie, jag har tre rätt så "ytliga" mål som jag har satt upp för mig själv. Jag skall äga en Chanel 2.55 väska en dag, känna känslan av att kunna plocka fram mina svarta Louboutins för en fest, och kunna njuta av stillsam ledighet i vårat framtida sommarhus i Italien. Kanske dumma, som sagt ytliga mål, men för mig betyder det något.

när jag var 15 hade jag andra mål: hoppa fallskärm, prova på att surfa, dyka, utforska världen, Lära mig åka snowboard, skaffa en tatuering, pierca mig och förbli vegetarian hela livet.

Som 23 åring var målen, bli butikschef i min butik, skaffa två barn, utbilda mig till makeup artist, frilansa, starta eget och jobba som fotograf.

Allt detta har jag uppnått!!! Så varför tvivla på att resten kommer hända? ;))

Sen har jag ju på det lite mer privata planet: förlova mig, få mitt efterlängtade 'Wonderland' bröllop, flytta till hus, ha en prunkande trädgård att pula i, och resa till Tokyo.

Nu är det bara att se till att det blir verklighet! Allt går om man bara tror!💗 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0