Happy Friday!

Våren är här, och jag känner mig nästan som en kalv släppt på grönbete! Vilken härlig dag vi har haft! Ut på promenad med en cyklande glad Eira, flickorna i vårjackor, conversen och solglasögonen på, och glass i handen. Helt underbart!

En lunch på Nello med Fribergs familjen, för att säga hej då till mormor och morfar som åker till Sydafrika imorgon. (Mamma har fått tydliga inköpslistor medskickat! haha) Och nu när dom små dockorna sussar gott, så lagas det tacos och cavan står i kylen. F.A.B!! Så det så!

Igår hade jag också en såndär sjukt mysig mitt i veckan kväll. Med makeup kväll på skolan med min fina B klass, sedan lite förmys kvar på skolan med finaste Melinda, Lelle och Linnéa. Perfekt att vara på skolan, där man kan tvätta bort det gamla sminket man haft hela dagen, på med nytt, byta om till lite roligare kläder och dricka bubbel och äta choklad.

Vi skulle på Nk`s tjejkväll, men med en titt på kön, gick vi först och tog ett glas vid Kungsport, sen var det bara att glida in! Massor med härliga kläder och väskor. ( Är jag knäpp som vill ha en till Mulberry Alexa i grönt krocko? men snälla? ) hahaha! En liten? Kanske kan önska mig en plånbok i födelsedags present i alla fall!

Jaja, nu har jag ordbajsat lite för mycket tror jag!

Happy friday och fram med cavan!



Söta Lóa loppan älskar att måla Pippi Långstrump.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0