Pannkakslördag

Enligt tradition vankades det amerikanska pannkakor till frukost även denna lördag. Med viss variation ( ibland är det blåbärs pannkakor till exempel ) och med vissa få undantag, så är det alltid pannkaksfrulle som gäller på lördagar hemma hos oss.

Ett väldigt mysigt sätt att börja helgen på om du frågar mig.

Något annat som är återkommande hos oss, är att vi alltid äter tacos på fredagar, där kan jag säga, sker inga undantag! Och efter att varit borta varje kväll denna veckan, på diverse spelningar, partyn mm, så var det väldigt efterlängtat med fredagstacos igår.

Har ni några veckovisa måsten?



Nu skall jag lägga mig i ett skumbad, innan det är dags för Eiras dans. Sen väntar mys med systeryster och, japp Mello! Det är ju ändå final ikväll! Mina förhoppningar är på Loreen. (nu känner jag mig sådär 40 + igen, kanske skall pierca nått, göra total revolt och åka på värrldens snefylla, för att balansera upp lite. Eller? )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0