Sjuk?

Att få hänga med sin bf och sin lilla baby Lo en hel förmiddag sådär på en tisdag, det är verkligen vardagslyx vill jag påstå. En go ute lunch, en långprommis (i klackar! jo, men jag skulle ju till tåget direkt sen..jeez) och lite häng i solen, för att sedan ta tåget in till stan, där en rolig make lektion väntade. Dom här makeup kundkvällarna vi har haft, och kommer ha några gånger till, är ju bara toppen! Älskar att få vara med mina söta elever och se hur dom utvecklas. Stolt blir man!
Men, nu hemkommen och med en ond hals, tycker jag allt lite synd om mig själv. Får hoppas att lite te och sömn råder bot på det. För imon skall jag ju göra massor med roliga saker!! Ingen tid till att vara sjuk här inte!!
Spanade in en superschysst plånka från Mulberry på NK kvällen, kan ju hoppas att födelsedagsféen tycker jag varit sjukt snäll i år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0