Vår!

Idag känner jag livet i mig! Som Madicken hade sagt.

En väldigt innehållsrik härlig vårdag, med nyinköpta vårblommor och diverse dejtar från tidig morgon till sena eftermiddagen. Och när jag kommer hem vid femtiden, står middagen på bordet och hela lägenheten är städad.

(Nämen, hoppsan! Ledsen brudar, jag knep tydligen den bästa av dom! Hihi.)

Eira fick nya fina Askungen skor och blev helt överlycklig när hon fick öppna skokartongen med favvo prinsessorna på! Lilla socker! Tänk vad det känns i hjärtat när man får se sina små skatter bli sådär helt överjordiskt glada över någonting. Det är lycka kan jag säga!

Så söt var hon, när hon fick snöra på sig nya pjucksen och åka med mamma på ärenden. Satt i bilen och pratade om vem hon kanske var kär i (hjälp redan?!) och kunde minsann inte pussa mamma längre. Näpp! För jag var ju tjej, och hon ville bara pussa pojkar.

Trots att jag förklarade att man kan pussa vem man vill, om man tycker om dom, så spelar det ingen roll om det är pojkar eller flickor, man kan ju pussa alla! Men, nej jag tror inte hon kommer bidra till någon framtida regnbågsfamilj den där tjejen, för hon var väldigt bestämd på den punkten, och sen beslutade hon sig för att hon var kär i Morris. Punkt slut!

Pussar i massor får jag iallafall av min lilla Lo! Hon har inte övergivit mamma! Så mmm, vad mycket goa baby pussar jag har fått idag, av mitt busetroll. När Eira beslutar sig för att ge mamma lite smootches igen, det återstår att se.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0