Balsminkning

Gud vilken häääärlig dag!! Håller ni med mig? man blir så lycklig av solen, värmen, dofterna. mmm! Så härligt! Jag har (förutom traskat runt i klackar sedan kl 10..vad tänkte jag där??) hunnit med fikahäng i solen, picknicklunch parken, promenader och mys med barnen. Innan klockan blev tre, och jag tog tåget in till stan, tog en spontan ischai med Marcus, sedan skulle jag och Néa sminka två fina fina tjejer inför deras bal. Dom blev så fina!

Vackra som riktiga vårdagar i sina Valerie klänningar skyndade dom iväg när vi var klara med dom, men några bilder hann jag allt nalla till mig!

Efter städning och stängning av skolan slog vi oss ner i kvällssolen en stund jag och Linnéa och njöt ett tag av en härlig kväll och varandras sällskap. En perfect day helt enkelt!

Det bästa är att jag vet att morgondagen blir lika härlig, för då skall jag få vara med min älskade Jen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0