En dålig bloggerska

Eller vad tusan jag nu kan kalla mig själv.

Ruggigt dåligt på att uppdatera har jag blivit i allafall. Men jag är för upptagen för att ta mig tid att sätta mig med datorn. Det är sanningen. Och jag vill verkligen skärpa mig! Vara duktig på att ta med kameran vart jag än går, uppdatera MINST en gång om dagen osv. Men tusan! Det är så mycket annat!

Anyway.

Skulle mest bara skriva ett inlägg om Christian Louboutin´s Askungen sko som kommer nu i sommar!! Hur coolt är inte det då? Jösses, är det någon sko jag skulle vilja ha på foten då jag gifte mig till exempel, så är det ta mig tusan en glassko a la Louboutin! Kommer bli episkt!

Jaja, nu skall jag återgå till att slösurfa på datorn och ha eurovision på i bakgrunden.


Min tidigare planerade bröllopssko. Av Manolo Blahnik. Sweeeeet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0