Ingen vanlig dag

För igår var det min födelsedag!!

Och vilken fin födelsedag jag hade! Först med frukost på sängen, och två superfina teckningar från min lilla Eira. Som hade skrivit helt själv "Grattis mamma" och sitt namn!! Så duktig min lilltjej!

Kalas blev det också, för hela familjen Friberg. Tor gjorde en supergod pasta med massor av gott till. På kvällen gick vi på bio bara vi två! Sist vi var på bio tillsammans var innan Lóa föddes! Så det är ju ett tag sedan kan man säga. Och jag fick tom se Tim Burtons nya! Kunde inte blivit bättre.

Tack för alla grattis hälsningar, samtal, sms, fina presenter, en underbar utekväll med finaste tjejerna i fredags och en otroligt mysig födelsedag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0