Daydreamer

Sitter och försöker komplettera min uppsats om Fashion logistics & supply chain management. Har så mycket arbeten som skall in nu, så det känns som jag riskerar kortslutning. Kände att jag behövde en break.

Hittade några fantastiska bilder av en otroligt begåvad fransk fotograf som just nu har utställningen Flying houses på Galerie Paris-Beijing, i Paris. Hade inte haft något emot att åka dit! Känns som typiska Kicki bilder det här, precis det jag tycker om! Och jag häpnade lite när jag såg att hon har liknande typsnitt som jag använder mig av också. Kanske har jag en fransk soulamate när det kommer till bildspråk? Jo tack, hade gärna spelat i hennes liga. 
 

 
photos by: Laurent Chehere
 
 
Den flygande cirkusen är min självklara favorit, tänk att få svänga runt i trampetser högt uppe i luften. Härligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0