Hurra hurra för pappa idag!

Idag är ingen vanlig dag, för idag är alla pappors dag! Vi firade med familjemys på högsta nivå. Barnen skötte sig by the book. Allt var idylliskt och sådär fab som bara familjemys på högsta nivå kan vara, så då behöver jag inte gå in mer på det. Eira hade ett paket till sin papi som hon varit galet ivrig över att han skall öppna i flera dagar nu.

Kommer ni ihåg när man själv var liten och mamma och pappa sa att den bästa presenten dom kunde få var något man typ gjorde på fritids? Ah, men nu fattar jag precis vad dom menade. Det var ingen bullshit. Satt med tårar i ögonen när jag såg den fina teckningen Eira hade målat. Jeez.
 
Ja, så nu är det dags att fortsätta pappamyset här hemma, dom idylliska barnen sover och skumbadet och dom levande ljusen är kirrade. Nu är det bara för mig att stänga ner datorn också och sätta på lite relaxmusik så är kvällen gjord. Ni vet, det gamla vanliga. 
 
Grattis älskling på din dag. Du är älskad <3 
 
Och till min fina pappa. Tack för att du är en sådan fantastisk pappa som du är, och min stora förebild. Hade fler människor varit som du, så hade världen garanterat varit en bättre plats. Är stolt över dig och älskar dig. 
 
Puss ut!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0