Små fashionistas

 
 
Alltså mina ungar! Dom är för jäkla sköna. Dom älskar verkligen att klä ut sig, upp sig, ta på sig mammas kläder, knata runt i mina klackar och dra på sig varenda ett halsband, armband, diadem som finns att tillgå. Eira tog på sig alldeles själv härom dagen, och tyckte det var gör kul när jag ville fota henne lite. - Åh ja mamma, klart att du får fota mig, säger hon och ställer sig i pose. Jäkla unge! Vart skall det här sluta?

 


Visst jag förstod att man skulle få många härliga skratt och roliga historier med sina barn, men att varje dag skulle vara en enorm glädje det kunde man nog inte riktigt föreställa sig. Även om det har varit en sådan där "allt är åt h-vete och barnen är små plågor" dag, så är det ändå så att så fort dom ligger i sina sängar och sussar gott, så rinner allt sådant av en och man vill bara springa in och väcka dom igen och gosa, krama och berätta för dom hur mycket dom berikar ens liv och hur mycket man älskar dom.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0