Busiga badtjejer

Det är sann familjelycka dom där dagarna, då man bara spenderar tid med varandra. Har mysiga frukostar tillsammans ( utan bråk ) går ut och leker, cyklar mm, kanske ser en film ihop och sedan en stund innan sängdags så blir det skumbad. Då brukar tjejerna vara som gladast! ( men liksom VEM gillar inte skumbad?? )

Det är så sjukt roligt att sitta med dom och höra på vad dom leker, och vad dom säger till varandra. Eira leker mest att hon är en sjöjungfru tillsammans med sin docka Ariel. Medan Lóa sitter och sjunger " Lille katt" Och byter ut allt till Lille Lóa. Sedan är det det där med att tvätta håret. Snabbt och smärtfritt går det med flicka modell större, inte riktigt lika snabbt och smärtfritt med flicka modell mindre. Men jag kom på världens knep, och förställde rösten a la " Gulletussan" ( Tack Mia Skäringer ) Barnen tjöt av skratt och det var ju en lätt match att tvätta hår efter det. Inte lika lätt var det att komma undan med sin vanliga tråkiga mammaröst efter min imitation. Men jag vet i alla fall vad som funkar i fortsättningen!

Nu blir det nog ett skumbad för mig också tror jag ( dock utan Ariel )

 

Nybadade gosegrisar finns det gott om hemma hos oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0