En liten sneak peek

Just nu går allt i ett. På måndag har jag min första skoldag, jag har fullt upp med plåtningar, barn och allt annat som livet fylls av.

Sitter just nu och bloggar mitt första inlägg från min nya dator. Känns så skönt att äntligen ha en bra fungerande dator, som inte kräver sladd för att fungera, har en knapp för bokstaven M och som inte har 200 mb utrymme kvar..

Nej, nu sitter jag vid en sprajlans ny Macbook pro, med retina skärm ( ja men hallå, är man fotograf så är man ju i himmelriket, när man redigerar bilder på min nya älskling ) Så, nu är jag mer än redo för skolstart och alla roliga fotouppdrag som kommer min väg! Bring em on bara!

Vet att det har blivit ganska många små sneak peeks och inte så mycket mer den senaste tiden, men nu skall jag bara föra över aktuella bilder till nya datorn, sen kan jag mata ut bilder på löpande band!

Nu skall jag strax lämna barnen och åka i väg på dagens photoshoot, så tills nästa gång...dagens sneek
 
 
Just nu har jag inte min stämpel tillgänglig, och det tåls att sägas att inga bilder får kopieras utan tillhör mig! Bara så vi har rett ut det där ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0