Härlig dag

 
I morse var solen knappt påväg upp när jag gick bort till Yogaroom för morgonyoga. Men när jag kom ut därifrån möttes jag av en vacker vy. Solen lös över ängen jag alltid går förbi, och jag fick en sådan otrolig lust att bara slänga ut någon på ängen och fota. ( Note to self: Gör en vintrig photoshoot ) Man bli så full av energi när man precis har tränat, får sol på sin kalla näsa och har bra musik i öronen. Som grädde på det här gottiga moset så är jag äntligen klar med min sjukt stora uppsats! Hurra för mig! Och nu är det bara tre små inlämningar kvar innan jag nästa vecka skall börja nya spännande kurser! 
 
Så, nu är det dags att använda datorn till lite allvarligare saker, och fixa klart dom där tre sista sakerna. Behöver ni förresten ett tips på en bra film att se, så måste jag bara rekommendera "Searching for Sugar man", se den, njut av all bra musik, och känn dig otroligt inspirerad efteråt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0