I love lamp

Alltså, hur glad kan man vara över en lampa? Jodå, det skall jag berätta att man kan bli som ett litet barn på julafton! För en glödlampa! Eller rättare sagt TVÅ glödlampor. Som är påväg hem till mig! 

 
 
Den första lampan skall sitta i min fina "Clamp lamp" som sitter i bokhyllan, med en alldeles vanlig ordinär och tråkig liten glödlampa i. Nu är det dags för alla glödlampor att passa sig, för nu räcker det inte så långt längre med att bara sprida ljus, nu måste dom vara sjukt snygga också. Haha. Den diamantformade skall sitta och sprida sitt trendiga coola glödlampeljus i en alldeles superfin liten vit textilsladd med mässinghållare. Kan ni se det framför er? Hur snyggt? Ja, så nu vet ni. Hur glad man kan bli över en, eh jag menar två glödlampor. Happy happy. I love lamp
En inte så cool liten skruttlampa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0