Photoshoot Skin fashion clinic

 
För några veckor sedan fotade jag dessa snyggingarna som är grundare till en ny skönhetsklinik som öppnar i Kungsbacka i februari. Skin fashion clinic kommer erbjuda resultatinriktad och traditionell hudvård, samt makeup och utbildningar. Jag kommer finnas som sammarbetsparner hos dom, och några utvalda bilder kommer finnas på display samt till försäljning, och jag kommer även att ha min portfolio och prislista tillgänglig där. Ser verkligen fram emot ett spännande sammarbete med dessa toppensköna människorna! Som jag förövrigt hade en otroligt rolig photoshoot tillsammans med. Champagne, snygga kläder och massor med skratt! Gå gärna in och gilla deras sida på facebook också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0